Fundamenty sprzedaży

FUNDAMENTY SPRZEDAŻY
funduszy inwestycyjnych i polis unit linked

Sprzedawaj skuteczniej i bardziej profesjonalnie fundusze inwestycyjne i polisy unit-linked. Co dwa miesiące otrzymasz nowy numer FUNDAMENTÓW SPRZEDAŻY, będziesz więcej sprzedawał a twoi klienci będą coraz bardziej zadowoleni z twoich usług, bez względu na bieżącą sytuację na rynku.

Tytuł pierwszego zeszytu: ZASADA "TRZECH P". Po Prostu Pytaj.

Data wydania - listopad 2007
Liczba stron - 40
Autor - Maciej RogalaAutor przez dziewięć lat zajmował się sprzedażą różnych produktów. Zaczął w 1991 roku, na ostatnim roku studiów, jako przedstawiciel polsko-amerykańskiej firmy sprowadzającej samochody z USA i oferującej je w leasingu. Był jej najlepszym przedstawicielem. Przez kolejne dwa lata sprzedawał sprzęt biurowy w trzech firmach - należał do najskuteczniejszych w Polsce sprzedawców kserokopiarek Minolty, a później firmy Ricoh. W latach 1994-2000 pracował w Pioneerze. Podpisał wówczas najwięcej umów Zakładowego Planu Emerytalnego Pioneera z pracodawcami, a także umów indywidualnych - z pracownikami firm. Od 2000 roku prowadzi samodzielną działalność doradczo-szkoleniową. Ma duże doświadczenie trenerskie: przeszkolił ponad 10 tysięcy sprzedawców funduszy inwestycyjnych i polis ubezpieczeniowych (pracowników biur maklerskich, bankowców, agentów ubezpieczeniowych). Zajmował się tworzeniem produktów finansowych, często bardzo innowacyjnych (jest pomysłodawcą funduszu specjalistycznego wyłącznie dla Telekomunikacji Polskiej). Zna bardzo dobrze przepisy dotyczące funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, pracowniczych programów emerytalnych i indywidualnych kont emerytalnych (przez sześć lat prowadził wykłady na kursach dla kandydatów na doradców inwestycyjnych organizowanych przez Związek Maklerów i Doradców Inwestycyjnych w Polsce). Jest autorem dwóch książek: Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste [wydawnictwo Helion, maj 2006] i III filar - dobry plan na lepszą przyszłość, która ma się ukazać w pierwszej połowie 2008 roku.

Przeczytaj fragmenty: Zeszyt 1 Zeszyt 1 - FUNDAMENTY SPRZEDAŻY funduszy inwestycyjnych i polis unit linked


Tytuł drugiego zeszytu: SPRZEDAŻ w warunkach wygórowanych oczekiwań klientów i ich pierwszych rozczarowań

Data wydania - styczeń 2008
Liczba stron - 42
Autor - Maciej Rogala

Przeczytaj wstęp: Zeszyt 2 Zeszyt 2 - SPRZEDAŻ w warunkach wygórowanych oczekiwań klientów i ich pierwszych rozczarowań

Cennikcena publikacji zależy od liczby zamówionych egzemplarzy (do ceny należy doliczyć 22% podatku VAT)
1 egzemplarz 100 zł sztuka (90 zł w promocji)
2-4 egzemplarzy 80 zł sztuka (70 zł w promocji)
5-9 egzemplarzy 70 zł sztuka (60 zł w promocji)
10 i więcej 60 zł sztuka (50 zł w promocji)

UWAGA: promocja trwa do końca stycznia 2008 roku

Czas realizacji zamówienia do 14 dni

OFERTA SPECJALNA DLA MULTIAGENCJI

Jeżeli współpracujesz z co najmniej 100 niezależnymi doradcami finansowymi otrzymasz specjalną ofertę Fundamentów sprzedaży w pliku pdf. Zadwoń i dowiedź się o szczegóły: 0502988269

ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

UWAGA!!! Wypełnienie pól oznaczonych (*) jest wymagane!

(*) Wybierz zeszyt
(*) Liczba egzemplarzy
(*) Nazwa firmy
(*) Miejscowość i kod pocztowy
(*) Ulica i numer lokalu
(*) NIP
(*) Regon
(*) Imię i nazwisko osoby kontaktowej
(*) E-mail
(*) Telefon
 
Złóż zamówienie telefoniczne: 502988269

UWAGA NAJLEPSI SPRZEDAWCY FUNDUSZY I POLIS UNIT-LINKED

Jeżeli masz swoją skuteczną metodą, jeżeli spotkało cię ciekawe doświadczenie z klientami, które mogłoby pomóc innym skuteczniej sprzedawać to prześlij ją na załączony niżej e-mail. Najciekawsze historie i naskuteczniejsze metody zamięszczę w kolejnych wydaniach FUNDAMENTÓW SPRZEDAŻY.
adres e-mail: maciej.rogala@fi.com.pl

Przeczytaj poradnik napisany przez autora serwisu "Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste"

wersja do druku